25 november 2013

Vaxning, hotellvistelse & julmat

På onsdag skall Mr. Engström iväg på galej i Västerås på kvällen och själv skall jag till City Spa (hotellets spa), jag har bokat tid för vaxning. Kvinnan som jobbar där är spaterapeut och håller nu på att utbilda sig till hudterapeut också. Hon behöver träna på massor av olika behandlingar så jag slog till på vaxning. För en hundring skulle hon vaxa hela min kropp (inte riktigt hela...). 
Vi har bokat ett rum på mitt jobb så när jag slutar skall jag gå en sväng på stan, har en del ärenden och klockan 18.15 har jag tid för vaxningen.

Dagen efter har vi jullunch på jobbet, jag längtar efter rödbetssallad och julost.

2 kommentarer:

  1. Billigt! Bara din håriga röv borde vara minst 200:- Puss önskar en jättehemlig bloggläsare som absolut inte är din man

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, fy fan vad rolig du är!
      Vänta du bara........

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)