13 december 2013

Dörrkrans

Min farbrors fru, Su har gjort en dörrkrans åt oss och lämnat den till mina parents, när vi var i Virsbo i onsdags så fick vi den. Blev väldigt glad, den är tusen gånger finare och personligare än den som jag beställde från Tulpankungen. Hade redan hängt upp den första kransen på utsidan av ytterdörren men nu hamnade den på insidan istället och denna fick den bästa platsen. Vet inte riktigt hur den skall hänga, först hängde jag upp den med dekorationerna längst ner men det såg inte så bra ut, detta ser bättre ut och jag hoppas att Su's tanke var densamma.
Mailade Su och Leo och tackade idag, träffade faktiskt Su på stationen i Virsbo när jag kom med tåget men då hade jag inte fått kransen än + att jag inte visste att kransen kom ifrån henne så därför kunde jag inte tacka henne personligen.

2 kommentarer:


  1. Det finns en ögla som man ska hänga den på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha, där ser man! Det får jag undersöka imorgon..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)