30 december 2013

Jobb och bio

Igår jobbade jag och det var riktigt jobbigt, gillar inte alls att jobba på söndagar.
Efter jobbet mötte Mr. Engström upp mig och vi promenerade till bion, vi såg Hobbit: Smaugs ödemark. Jag såg ganska mycket men i mitten någon gång så tuppade jag av, jag visste redan från början att jag skulle somna eftersom jag hade jobbat + att filmen är ungefär två timmar för lång för min smak.
Idag har jag sovit alldeles för länge, jag behövde verkligen det men nu kommer jag inte kunna somna ikväll och det kommer bli jobbigt. Vi skall nämligen upp tidigt, tror vi skall åka hemifrån halv 4 på morgonen..
Har en del att fixa med innan vi åker:
* Välja kläder
* Skriva packlista
* Packa
* Fixa naglarna + ögonbrynen
* Röja lite så vi kommer hem till ordning och reda
* Tvätta
och säkert någonting mer som jag glömt.

3 kommentarer:

  1. Du måste berätta vart du tror att det blir eftersom ni ska åka så tidigt.
    Kan det vara Vadstena där ni gifte er.
    Men ni ska ha det bra och GOTT NYTT ÅR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ringer imorgon och berättar och önskar Gott nytt år.

      Radera
  2. Det är jag igen Jag tror att du hamnar uppe i lapptrakten i nån iglo.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)