22 december 2013

Söndag

Jag i morse.
Varit en snabb sväng till Västerås, vi hade några ärenden att fixa och när vi kom hem blev det städning och fix & trix.

I morgon skall vi åka till Sala och fixa den sista shoppingen inför julafton, vi planerar att vara på stan redan när butikerna öppnar så vi slipper trängas alltför mycket.
Nu är vi skapligt trötta och trasiga i kroppen, vi skall bädda ner oss i sängen framför en skräckfilm, något säger mig tyvärr att jag kommer få kolla klart på den själv eftersom Mr. Engström ganska snabbt kommer överge mig för John Blund, om jag känner honom rätt..

3 kommentarer:

  1. Fina Therese ♥ Hoppas att ni får en underbar Jul och att tomten kommer med massor av roliga paket, kramar till er båda / Faster o Tommy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma, ha en fantastisk jul och pussa katterna från mig! Kram

      Radera
  2. Hahaha sucker!! Jag somnade INTE trots att du hade valt en skitfilm..
    Puss puss min älskade fru. Söt och vacker som vanligt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)