12 januari 2014

Överraskningsfest

I fredags var jag bjuden på en överraskningsfest av några kollegor på jobbet. Sara i receptionen fyllde 30 i början av januari och det skulle firas. Hon visste att hon skulle bli hämtad klockan sju på kvällen men hon visste inte var hon skulle eller vad som skulle hända under kvällen.
Josefin och Anders (som bjöd mig) hade hyrt/lånat den största sviten på hotellet, pyntat med ballonger, gjort bål, fixat middag och planerat lekar.
Det var en underbart rolig kväll, så rolig att varken jag eller de andra ville att jag skulle åka hem (jag hade skjuts hem halv elva). Förslaget blev att jag skulle ringa Mr. Engström och bjuda in honom, vilket jag så klart gärna gjorde. Vi partajade en stund till i sviten och sedan drog vi till Nya Hattfabriken och umgicks, drack drinkar och dansade. Vet inte när jag och Mr. Engström kom tillbaka till hotellet men sent var det. Dagen efter var vi faktiskt skapligt pigga, vi åt hotellfrukost, gick på stan och åkte hem efter några timmar.
Bjuder på lite bilder från kvällen men dom är verkligen inte av den bästa kvalitén..
På bilden har jag min nya farfarströja på mig,
köpte den samma dag som festen, älskar den!






2 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha haft en riktig trevlig fest snygg tröja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)