28 januari 2014

Västerås

Jag är färdig med mina ärenden på stan och sitter nu på stationen och väntar på Mr. Engström.
Gjorde en del fynd, byxorna som jag visade i förra inlägget är nu mina, dom satt så jävla bra! En ny mascara fick också följa med hem eftersom den jag har nu är så gammal och torr så det bara blir klumpar när jag använder den. En moisturising facial mist från Emma S slängde jag med i bara farten, har länge tänkt inhandla den och nu slog jag till.
På New yorker var det tok-rea och efter en stunds rafsande bland klädhängarna hittade jag två söta spetstoppar! Så fina, visar er senare.
På hemvägen skall vi storhandla mat och skicka Traderapaket.
Nu skall jag fortsätta läsa min senaste e-bok, I farans riktning. 

2 kommentarer:

  1. Hur tycker du boken är? Jag tycker nog att det är en av de sämre som hon skrivit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst halva nu och jag håller faktiskt med dig. Den är absolut inte dålig men det är ändå något i hennes andra böcker som "fångar" mig mer än i denna.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)