7 februari 2014

Blogglista

Hur gammal är du?
28, snart 29.
Vad har du gjort idag?
Inte mycket. Kollat på serier, surfat, bloggat och umgåtts med Mr. Engström. Strax skall vi gå igenom vad vi skall renoverings-shoppa imorgon.
Vilken film såg du senast?
Mixed blessings.
Vilken bok läste du senast?
En ska bort av Pia Hintze.
Sommar, höst, vinter eller vår?
Höst.
Är du beroende av någonting?
Snus.
Vilken är din favorithögtid?
Har ingen, allt känns så krystat..
Vad lyssnar du på just nu?
Absolut ingenting, är inte så mycket för musik.
Ditt favorit TV-program?
Vem vet mest?
Har du någon gång brutit ett ben?
Nej.
Har du legat på sjukhus och varför?
Ja det har jag, två gånger. Ena gången blev uppringd tidigt en morgon av en läkare från Västerås lasarett, han bad mig packa en väska och ta med en nära anhörig och komma in akut men han ville inte säga vad det gällde över telefon. Nu var det så länge sedan så jag kommer inte riktigt ihåg allt men jag fick stanna kvar över natten och dagen efter skulle jag sövas på morgonen och läkaren skulle in i ryggmärgen och ta en massa prover.. Jag trodde typ att jag hade cancer eller nått.. Dagen efter när läkaren kom och hämtade mig (när jag skulle sövas) så sade han bara att han hade blandat ihop mig med en annan patient.. Det var bara för mig att åka hem igen.. Helt sjukt, jag borde fan ha krävt skadestånd eller något liknande.. Men men, jag är ju frisk i alla fall.
Snarkar du?
Har fått höra att jag gör det ibland.
Hur går du helst klädd?
Jeans och en topp/linne
Vilket stjärntecken är du född i?
Vädurens tecken.
Vad sa du senast?
Lägg dig ordentligt, du får gamnacke annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)