13 februari 2014

Home alone

Hej alla!
Hoppas ni har en fin dag.
Själv har jag inte riktigt startat min dag än, det är svårt att gå upp tidigt när jag äter min medicin, jag vaknar tidigt men kan inte riktigt komma upp ur sängen..
Idag är jag ensam hemma, Mr. Engström är iväg på en jobb grej i Sätra Brunn och kommer hem imorgon efter lunch. Han bad mig vara färdig till en viss tid och bad mig klä mig "lite finare", han skall nämligen ta med mig ut på restaurang. Så nu måste jag planera vad jag skall ha på mig och så skall jag ta tag i det otroligt tråkiga.. Bleka utväxten! Det kommer ta lång tid eftersom jag skall göra det själv men vad gör man inte för att se så bra ut som möjligt på Valentine's day!
Vad skall ni göra på Alla hjärtans dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)