3 februari 2014

Måndag i Stockholm

Jag har haft en jätte bra dag idag, träffen i Stockholm var hur trevlig som helst och jag vill gärna träffa dom igen. Vi möttes upp utanför Åhléns City och gick sedan till John Chris Coffee för att äta/fika. Vi blev sittande i ungefär 3 timmar och snackade bröst, hur kul som helst. Efter det gick vi en sväng på stan och shoppade lite.. Tiden gick väldigt snabbt och eftersom jag hade en tågtid att passa så gick vi till centralen i god tid. Det blev ytterligare en fika där, på Starbucks i väntan på mitt tåg.

I morse spenderade jag ett stund på Café Järnvägen i Sala, köpte VeckoRevyn att roa mig med i väntan på tåget. Fick med en palett med concealer, får se hur den är.. Har testat deras ögonskugga som följde med en tidigare tidning och den var urusel. Färgen fäste inte för fem öre så jag har inte så stora förhoppningar på denna produkt.
Vi spenderade en lång stund inne på Åhlens City's underklädesavdelning. En av tjejerna skulle köpa en ny bh, hon föll för en från Calvin Klein, precis likadan som jag köpte för ett tag sedan (visade ett sneak peak på den i ett tidigare inlägg), tyckte det var lite komiskt att hon valde precis likadan som jag gjorde. Med andra ord har hon väldigt bra smak! Det var rea på badkläder så jag spontanköpte två bikiniöverdelar för ynka 19:-/st. 
Den blå/svart-randiga satt väl okej medan den mönstrade satt superbra, snyggt med svarta bikinitrosor till.
Det enda jag hade planerat att inhandla var egentligen hårband, rafsade åt mig två stycken, bra att ha ett extra eftersom jag ofta slarvar bort sådana här grejer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)