24 mars 2014

Måndag

Vilket härligt väder det är idag! Skall snart gå ut i solen och njuta en liten stund.
Helgen har varit bra, vi har bara varit hemma och pysslat. För tillfället kommer vi inte längre i köket utan har nu börjat härja i matsalen. Börjat slipat fönster, väggar och spacklat. Snart dags att köpa tapeter och vit panel till en del av väggen, det ser jag fram emot. Hoppas att det snart blir lite varmare så jag kan börja måla runt fönstren, kommer bli så snyggt när det bli vitt.

Idag har jag inga planer, orkar inte hålla på med någon renovering i alla fall, jag skall fortsätta slipa fönster imorgon har jag bestämt.
På torsdag eller fredag planerar jag att åka till Västerås en sväng, skall in på jobbet och hälsa på och snacka lite om det kommande jobbandet. Och säga hejdå till en som slutar nästa vecka, gud vad jag kommer sakna henne.
På lördag när jag fyller år skall vi åka till mina föräldrar och umgås, ser jag verkligen fram emot. Var ett tag sedan vi sågs + att jag är sjukt nyfiken på deras nya misse.

4 kommentarer:

  1. Fin du var på bilden.
    Nu vill jag att ni klurar ut vad ni vill äta i helgen tack
    Svar så snart som möjligt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket.
      Kalops skulle vi inte tacka nej till!

      Radera
  2. Det var en dag det. Skulle det gå bra med lasagne en dag.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)