9 april 2014

Onsdag

Kan berätta att jag bara för någon vecka sedan börjat lägga till kategorier i bloggen:

* Vinster
* Tidsinställda inlägg

Fler kategorier kommer det inte att bli för då blir bloggen alldeles för rörig. Eftersom jag planerar att fortsätta vinna tävlingar lite då och då så passar den första kategorin utmärkt.. Den andra kategorin passar väldigt bra eftersom jag jobbar vissa dagar och sover bort de flesta dagar.. Jag menar, vad passar då bättre än en kategori som heter 'Tidsinställda inlägg', då bloggar jag ju medan jag sover, hur nice som helst eftersom det bästa enligt mig är att just sova!

Igår kom Mr. Engström hem från jobbet och var väldigt sjuk, jag har tydligen smittat honom, stackaren.. Jag själv är frisk nu och längtar till på lördag då jag skall jobba och träffa alla kollegor igen, skall bli så roligt.

Efter middagen hade vi ett Vem vet mest?-maraton, kollade på fem avsnitt på raken och jag måste säga att jag klarade flest frågor (tack vare att Mr. Engström efter några avsnitt somnade av då och då, haha..)

Kan också berätta att jag fått mail ifrån en person från BMK Web (om det är spam eller inte vet jag inte) som vill annonsera på min blogg.. Har inte svarat honom och tänker inte heller göra det eftersom jag ogillar annonser på bloggar, det är irriterande och förstör hela bloggens utseende. Jag är inte ute efter att ens försöka tjäna pengar på bloggandet, gör det enbart för att det är kul och för att mina nära skall se vad jag har för mig.

2 kommentarer:

  1. På min förra blogg hade jag en del sponsrade inlägg, och visst skrev jag gärna ett inlägg om Bingo eller det nu var när det skramlade in 4-500 kr på kontot direkt efter inlägget publicerats, men det blev liksom inge skoj till slut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just ja, det kommer jag ihåg att du hade. Måste kännas "pressat" att skriva då för det måste ju liksom bli bra..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)