18 juni 2014

Fake it til you fucking make it

Nehej, dags att inta sängen snart!
Imorgon blir det antagligen en snabb tripp till Västerås för att inhandla en bänkskiva till köksön. Herrejävlar vad kul, snart är den liksom färdig!
Bauhaus nästa alltså! Gud vad jag hatar den affären, underbart utbud men verkligen den sämsta personal man kan tänka sig! Inkompetenta är bara förnamnet (absolut inte alla men i det stora hela så är det faktiskt så). De flesta som jobbar där är väldigt unga och det kanske är deras första jobb men herregud man måste ju ha lite erfarenhet inom det område man jobbar inom, särskilt om man skall ge råd och byggtips!! Vi har flera gånger lyssnat på personalen och i efterhand insett att det varit fel så numera vi läser alltid på om varorna/vad vi skall göra och går efter kära Internet framför Bauhaus-personalen!
Är så glad att jag lyckats spara ut min lugg så jag kan sätta upp allt hår i en tofs, det var länge sedan! Brukar ju alltid klippa lugg när jag väl lyckats spara ut litegrann. Det tänker jag inte göra denna gång för nu funderar jag starkt på att sätta i löshår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)