26 juni 2014

Pink and Purple

Vi tog en sväng till Västerås idag för att shoppa grejer till hemmet. Nu har vi äntligen hittat en tapet till matsalen! Ni som på ett ungefär vet vad jag varit ute efter kommer bli riktigt chockade! Vi hittade en tapet i lite äldre stil som vi föll för och när vi fick se den i ett helt rum så blev vi ännu mer övertygade om att det just är den vi skall ha.
Efter shoppingen så hade vi planerat en tripp in till Cityfestivalen men jag orkade inte, det tar tydligen på krafterna att shoppa :)
Här kommer i alla fall lite bilder på blommorna jag inhandlade till köksfönstren. Älskar färgerna tillsammans.

4 kommentarer:

  1. Oj va fint håller med om att färgerna tillsammans är jätte fina <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg senare att dessa blommor är perenner så nu funderar jag på att plantera om dom ute så dom kommer igen..

      Radera
  2. Ja de blålila kommer inte ihåg vad de heter har jag planterat i rabatten på baksidan för ett par veckor sedan. Om du vill kan du ju ha dem inne så länge de trivs och sedan plantera ut dem ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis vad jag planerade att göra :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)