28 juni 2014

Sheets i microfiber

Vaknade upp i våra nya sängkläder i microfiber tidigare idag, satan vad sköna dom är! Vi hittade dom på Jysk igår för 50kr styck, verkligen ett kap! Tog för givet att det skulle vara bomull så det blev en positiv överraskning när jag bäddade rent igår. Hoppas dom håller ett tag för kvaliteten är ju inte den bästa hos Jysk. En ny kudde blev det också, det var i första hand det jag var ute efter och jag hittade en som var underbar. Annars brukar det vara riktigt svårt att hitta en bra kudde som håller länge. Hatar sladdriga kuddar som klumpar ihop sig. Jag har med andra ord sovit som en prinsessa i natt!

Hittade Banjo invirad i ett täcke nyss, hon får ju inte sova i sängen under sommaren så efter hon surat ett tag när jag lyft ner henne så lade hon sig i bäddsoffan istället öY

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja visst är dom, precis min stil :)

      Radera
  2. Har faktiskt köpt påslakan på Jysk som hållit jätte bra !!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)