12 juli 2014

Klickat hem

Påslakanset och sex gardinlängder klickade jag hem för några dagar sedan. Gardinerna skall hänga i matsalen, kommer bli så snyggt tillsammans med tapeten :)
Jag passade på att "slänga med" två påslakanset också eftersom vi endast äger ett par matchande set. Vi har ju alltid haft kingsize-täcke men det är tydligen slut med det nu för Mr. Engström anser att jag har blivit en täcktjuv på äldre dar..
Nu skall jag piffa lite här hemma för om några timmar får vi besök. Mina parents och mina svärparents kommer. Vi skall fika i solen, åka på Möklintaveckan och åka på loppisar. Sedan hem igen och grilla. Kommer bli en underbar dag, det känner jag på mig :) Ikväll kanske jag och Mr. Engström sticker tillbaka till Möklinta och hänger en stund i öltältet men vi har inte bestämt oss än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)