21 september 2014

Nya byxor, tack!

I veckan måste jag ta mig till Västerås någon dag, jeans står på inköpslistan. Nu har jag endast ett par byxor som jag kan ha, resten tar stopp vid låren och hur mycket jag än drar och sliter så resulterar det bara i spruckna sömmar. Jag fattar inte att det har gått så fort, var inte länge sedan jag använde jeansen. Jag har massor, säkert tio par fina byxor, känns jätte tråkigt att inte kunna använda dom igen. Vet inte riktigt var jag skall göra av dom.

Här är tre modeller från Gina Tricot som jag är intresserad av, hoppas bara att dom inte är slutsålda i min storlek.
1. Pam low
2. Matilda low
3. Matilda flare

2 kommentarer:

  1. Slöseri med pengar innan du har fettat till dig färdigt. Du får ha träningsbyxor som alla andra bondkärringar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)