6 september 2014

Privata inlägg

Eftersom det inte går att lösenordsskydda enskilda inlägg via Blogger så har jag nu lyckats fixa det ändå, på ett annat och en aning krångligare sätt..
Jag kommer börja blogga om en privat sak som jag inte vill att vem som helst skall kunna ta del av. 
Man måste få en personlig inbjudan av mig via mail och vara inloggad på ett Google-konto för att kunna läsa inläggen.

Jag kommer inte skicka ut några inbjudningar nu, det kommer jag att göra i början av nästa vecka. Är det någon som är intresserad så lämna en kommentar så får vi se :)

8 kommentarer:

  1. Självklart så vill jag ha en inbjudan :) Vill inte missa dina mysiga ord för allt i världen <3 / faster

    SvaraRadera
  2. Vill också gärna läsa om det är ok . Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Synd att man inte kan följa alla dina inlägg numera. Då får jag tyvärr räcka för min tid som läsare! Ha de gott. Emelie från Småland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd att förlora läsare men vissa saker är helt enkelt FÖR privata för att vem som helst skall kunna få ta del av.

      Sen kan man ju också fundera på varför du inte frågade om du fick läsa? Eftersom du inte ens lade ner den tiden så tror jag nog att detta är en troll-kommentar från någon som inte är Emelie från Småland.

      Radera
  4. Jag vill läsa, har inte varit in här på länge.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)