26 oktober 2014

Happy sunday

Ser ni min begynnande dubbelhaka? Och då stramar jag ändå upp hakan och använder filter.. Haha, jag har gått upp 13 kilo sedan februari, helt sjukt! Så här mycket har jag aldrig vägt, riktigt bra känns det i alla fall och lite till vill jag gå upp. Synd bara att det mesta sätter sig på låren och magen, inte helt tillfreds med det kan jag berätta.. Jag måste verkligen inhandla nya tröjor snart för alla jag har är tighta = ser ut som om jag är gravid när byxorna sitter åt i midjan.. Men nu kan jag i alla fall använda linnen och kortärmade tröjor utan att känna mig illa till mods över mina smala armar, alltid något :)
Tidigare idag så frågade Mr. Engström om vi skulle ta ett mysbad ikväll, jag var inte riktigt sugen men sade ändå ja för att vara snäll. När jag klev i badet och ropade på Mr. Engström att badkaret var fyllt så dröjde det väldigt länge innan han kom. När han väl kom in i badrummet så sade han att han hade ett problem, med sin "jag-skäms-röst".. Jag vet sade jag: Fotbollen har börjat..
Det blev med andra ord ett snabbt bad innan han smet iväg till vardagsrummet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)