24 oktober 2014

Mitt nya hår

Nu kommer äntligen en bild på mitt nya hår. Vi hade planerat att enbart sy i svart hår men eftersom min färg kommer mattas av efter ett tag så blandade vi kolsvart och brunsvart. Längden är 45 cm, det var nog ungefär det jag hade sist också. Nöjd är bara förnamnet och Mr. Engström tyckte det var den snyggaste förlängning jag haft, kul.

Frisören trodde att det precis skulle hålla över jul och nyår men jag skall nog dit och sy upp det strax före jul i alla fall. Det är obehagligt när fästena växer ut för mycket + att jag vill vara tipptopp på vår bröllopsdag i mellandagarna, då vankas nämligen en liten tripp.

4 kommentarer:

  1. Super snyggt!!
    Ovant att se dig i så långt hår :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Det kommer ta ett tag innan jag vänjer mig men jag är supernöjd. Jag kan ju inte få långt hår själv, växer till strax nedanför axlarna, sen trasas det bara söder.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)