16 oktober 2014

Torsdag

Idag har varit en bra dag, har fått en hel del fixat här hemma och lite mer kommer det att bli innan det är dags att gå till sängs..
Mediahyllan är äntligen uppe igen, jag har saknat den så himla mycket! Är inte riktigt säker på om jag skall ha dom två gröna växterna på översta hyllan eller något annat. Jag tar gärna emot tips på andra saker att ställa dit :)

Imorgon har jag ett inbokat möte på förmiddagen, mer om det kommer antagligen i ett privat inlägg. Vi får se om det finns någonting att delge eller inte, det visar sig.

3 kommentarer:

  1. Vad bra det blev :)
    Tycker blommorna passar där, eventuellt kanske ha lite högre krukor ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går tyvärr inte att ha andra krukor där, hyllplanen är för smala. Ja, det får nog vara så här tills vidare, kanske ställer dit något julpynt när det väl är dags..

      Radera
    2. Ja, nu ser jag ju att dom är smala. Du får kasta dit en tomte sen :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)