21 oktober 2014

Vinst från M-Magasin

Efter vi var på bio sist så sade jag till Mr. Engström att nu har vi bara ett gång till vi kan gå på bio gratis, dags att börja vinna lite igen. Sagt och gjort, titta vad jag hittade i brevlådan idag :) Tyvärr gäller biljetterna enbart till filmen Bröllopskaos men vi får försöka klämma in ett besök till den.

Denna tävling ville dom att man skulle motivera varför man ville vinna biljetterna. Jag brukar ju inte tjafsa med massa motiveringar men denna gången gjorde jag ett undantag. Jag skrev att min man jobbar alldeles för mycket och skulle behöva ett mysigt biobesök för att koppla av tillsammans med mig. Det tyckte tydligen dom också!

4 kommentarer:

  1. Jäklar vilken tur du har :)
    Grattis!

    SvaraRadera
  2. Det var ju indirekt JAG som vann biljetterna!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äh.. Var glad för att du får följa med istället :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)