26 november 2014

Books

Jag kom hem med åtta böcker från biblioteket igår så nu har jag att läsa ett tag. Vaknade i morse att jag fick ett sms från biblioteket, nu kunde jag hämta min beställda Johannes Brost bok! Igår frågade jag en av tanterna på biblioteket hur länge det var kvar innan det var min tur att låna den. Jag var först i kön så fort den blev inlämnad. Vilken jävla otur jag har att den inte kom in igår, skall försöka hämta den innan dom stänger på fredag kväll, skall eventuellt åka till Sala med Mr. Engström då om jag är pigg och inte har ont efter operationen.
Någon av dessa skall jag ta med mig till sjukhuset, blir antagligen Adjö det ljuva livet eftersom Bingos bok är så tunn så jag läser ut den ganska snabbt.
Skapligt lycklig var blev när jag vaknade idag, frost på backen! Nu hoppas jag att snön börjar falla snart, gärna redan idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)