26 november 2014

Förberedelser

Nu har jag förberett mig så mycket jag kan inför imorgon, duschat, tagit bort nagellack och packat en övernattningsväska. Skall försöka äta lite extra nu på kvällen eftersom jag inte får äta något efter klockan tolv inatt. Jag är ju en nattätare, typ var/varannan dag går jag upp vid midnatt och äter.

Nu skall jag krypa ner i sängen och påbörja några blogginlägg till nästa vecka. Tycker det är skönt att ha några inlägg skapligt färdiga så det bara är att publicera när jag känner för det. Sedan blir det ju Bonde söker fru och She's got the look, det skall jag självklart kolla på :)

4 kommentarer:

  1. Lycka till i morgon du kommer att stel och öm i några dagar.
    Jag kan ge dig magmasage på lördag. Ta av alla smycken.
    Mor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Förra gången var jag väldigt stel men denna gång blir det ju ett snitt istället så nu kanske det blir ännu värre. Den som lever får se.

      Smyckena har jag tagit av mig. Mr. Engström får ta med vigselringarna när han kommer och hälsar på under kvällen för utan dom känner jag mig naken.

      Radera
  2. Väntar med spänning att få höra ifrån dig igen. Det kommer gå kanonbra, speciellt med din inställning.:)
    Lycka till från oss.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)