20 november 2014

Gårdagens | Bonde söker fru

Men åh vilket avsnitt det var igår kväll!!
Tycker att denna säsong är den sämsta hittills (jag har missat en säsong men det låtsas vi inte om) men detta avsnitt var så jävla bra!

Erik är så jävla töntig och nu har han bara Ida kvar eftersom dom andra två tjejerna lämnade gården frivilligt samma dag! Herre jösses vad pinsamt för Erik!
Kul för Ida att veta att hon är ensam kvar för att dom andra lämnade, typ som kvart-i-två ragget på krogen.. Då är man verkligen speciell!
Men men, jag har trott att det blir Erik och Ida ett tag nu eftersom båda är kristna. Religiöst pack brukar ju dras till varandra som flugor till hundskit...

Jonathan har en sån äcklig kvinnosyn så honom tänker jag inte ens ödsla ord på.

Peter! Åh snälla gör så att Peter finner kärleken i sitt liv!! Han är så tafatt och blyg så jag nästan blir mörkrädd och han skrattar åt tamejfan allting som damerna säger! Jag kan inte låta bli att tycka att han är så himla charmig och han är helt klart min favoritbonde i år! Jag tror att han kommer välja Helene eftersom hon är så lugn men jag hoppas att han väljer Anna-Lena så han får lite "rajraj" i livet, det kan han verkligen behöva :)

Sebastian har jag inte gillat något vidare alls eftersom han springer runt halvnaken och dallrar med sin stora kroppshydda i tid och otid. Men! I detta avsnitt har jag helt klart ändrat uppfattning om honom över lag. Han har två snygga brudar hemma på sin gård att välja mellan men avstår från båda eftersom han är intresserad av en annan. Denna tjej, Petra var med på Sundbyholms slott inför speed-datingen men valde att åka hem eftersom hon inte kände sig tillfreds med tv-kamerorna och allt ståhej runtomkring. Och Sebastian behövde bara titta på henne för att se att hon var "the one", han kunde inte glömma henne och ville träffa henne igen. Efter gårdagens avsnitt så verkar det ju helt klart vara kärlek mellan dom två, åh vad jag ser fram emot ett bröllop mellan dom :)

Men jag kan ju inte vara den enda som har åsikter om detta! Vad säger ni läsare, vad tror och tycker ni om denna säsong?

2 kommentarer:

  1. Att de var kristna kunde man ge sig fan på, säkert pingstvänner haha..

    Ja den där Sebastian, ser mer fet ut och pga kroppen ser han mycket äldre ut.. Såg något klipp från 2009 då var han mer musklig och såg ut att vara i rätt ålder.

    Har missat så mkt men var en tant på jobbet som älskar det så hon uppdaterade mig haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också sett en bild på honom när han var mycket mindre, herre jävlar det såg inte ens ut som samma människa! Han ser verkligen ut som en jättebaby nu, haha..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)