20 november 2014

Gårdagens | She's got the look

Kollade ni igår?

Jag tyckte det var ett riktigt bra avsnitt och rätt deltagare åkte ut enligt mig. Tyvärr kanske jag skall säga eftersom jag gillade Lena. Jag tror hon åkte ut på att hon är för gammal, stel i kroppen och kan inte gå i högklackat för fem öre.
Kan ni fatta att denna kvinna är 61 år? Hon är grymt snygg och jag kommer definitivt att stäva efter detta, ta hand om mig själv och hoppas på att se ut så här när jag är 60 år :)

Jag har ända sedan start känt att hon inte kommer att gå speciellt långt i tävlingen. Från början var det ju ett himla liv om hennes utseende till hennes ålder (positivt så klart) men förstod rätt snart att det ändå inte kommer att hålla i längden. Säkert att KappAhl kommer att välja en modell som är 61 år till deras kampanjer/reklamfilmer.. Det går liksom inte ihop.. Ungt och snyggt skall det vara.

Nästa deltagare som röstas ut hoppas jag är Toril, kan verkligen inte förstå hur hon kunde komma med i tävlingen överhuvudtaget. Hon ser ju så sliten ut så det finns inte! Hon har hängt löst dom två senaste avsnitten så har vi tur försvinner hon i nästa :) Jag håller både tummar och tår för det.

Min favorit är fortfarande ryska Tanja, hon är riktigt vacker.
Efter Tanja kommer Jessica. Tror att hon kan åka ut på grund av att hon är ganska "mjäkig" men jag tror definitivt att hon kommer vara en av topp 3 tjejerna för hon får väldigt mycket TV-tid.

Det här är mina topp 3-bruttor

1 kommentar:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)