19 november 2014

Knepigt

Sitter och knåpar med inbjudningskort på Vistaprints hemsida, fan vad krångligt det är. Jag har noll fantasi och jag hittar inte någon mall som känns helt rätt heller. I mitt huvud vet jag precis hur inbjudan skall se ut men det är lite svårt att hitta någon liknande mall någonstans. Och nej, jag tänker inte göra inbjudan själv från grunden, det fixar nämligen inte jag. Och tålamod har jag inte heller, jag skulle gärna vilja ha någon slags medicin så jag får bättre tålamod. Igår kväll blev jag så satans förbannad så jag slog till en grej flera gånger allt vad jag kunde, det bränner fortfarande som eld i handflatan! Det resulterade i att typ halva mitt liv är borta nu och jag ångrar mig så jävla mycket.

2 kommentarer:

  1. Jag tycke vistaprints sida är skitdryg. Tänkte beställa inbjudningskort till vårt bröllop därifrån men gav upp till slut.
    Tog istället från http://www.photobox.se/home-v3#mrasn=8449.11524. Laddade upp egen bild och la till text.

    Låter inte bra varken att du slagit handen eller vad det nu var du slog på :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men vad bra att det inte bara är jag som tycker den sidan är dryg! Har letat som tusan och tycker i alla fall att Vistaprint har dom finaste mallarna jag hittat än så länge..

      Jag skall genast kolla in din länk, tack!

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)