18 december 2014

Röda ting i vardagen

Förra måndagen beställde jag en 5-års dagbok från Fritzells. Igår tröttnade jag på leveranstiden och skickade iväg ett mail och frågade vad som dröjer, det stod liksom att den fanns i lager när jag klickade hem den. Fick svar ganska direkt att den var postad. Många timmar senare ringer det ett mystiskt nummer, jag svarar och det är en kvinna från Fritzell som berättar att kalendern jag beställt är slut och hon frågar om jag vill ha en annan istället. Jaha, men ni svarade ju tidigare idag på mitt mail att ni har skickat den. Men det hade dom alltså inte!
Jag tackade för mig och lade på, gick till Akademibokhandeln och köpte en! Jag stod länge och velade mellan 3 eller 5 år men tillslut föll valet på 3 år eftersom det finns mer plats att skriva i den.

Den matchar väldigt nice med mitt nya iPhone fodral :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)