22 december 2014

Små vitrinskåp

Dessa vitrinskåp som är i samma serie som vårt kök har vi länge planerat att ha i matsalen. Sist vi var i Västerås skulle vi köpa dom men fick reda på att köket Bodbyn är så populärt så det är slut och kommer inte in i lager förrän i februari. Ikea hade till och med fått lov att bygga en till fabrik för tillverkningen..!
Vi beställde och betalade förra veckan och idag fick jag sms om att vi kunde hämta ut luckorna! Måtten på dessa luckor är inte så vanliga så det var säkert därför dom fanns kvar. Himla skoj eftersom vi var lite besvikna över att inte få upp dom till jul.. Vi (jag) valde andra knoppar än i köket, dessa är i glas och så himla snygga :)

Ovanpå skåpen skall vi ha vita stora träbokstäver, ett J och T såklart.

Jag har planerat dukningen inför julafton, ett sneak på det får ni imorgon. Får jag säga det själv så blev det riktigt jävla läckert.


2 kommentarer:

  1. Vad spännande och se dukningen! Är så kul och sådant. Trevligt att sitta vid bordet också. Jag har ingen talang för sådant riktigt haha. Tack för det fina julkortet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, fick ert idag , superfint :)
      Jag har bara en sak att säga: Fan vilka stora barn du har!! Herrejävlar vad snabbt tiden går!

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)