29 december 2014

The intimate Britney Spears | Begonia

Några dagar innan jul lyxade jag till det och gick in på Change i Gallerian i Västerås. Jag hade fastnat för en röd bh i skyltfönstret men den var så klart slut i min storlek. Tjejen i butiken bad mig gå in i provhytten så langade hon in liknande bh:ar, provade flera stycken innan jag fastnade för denna grå skönhet från Britney Spears kollektion. Just denna bh heter Begonia i färgen Charcoal. Det fick bli två matchande trosor och hela kalaset skulle sluta på väldigt mycket men det var 40% rabatt på allt i butiken, vilken tur att det var just den dagen jag valde att gå in :)
Tycker det är så nice med riktiga underklädesbutiker så man får ordentlig hjälp med hur olika modeller skall sitta och vad som passar bra och mindre bra.





4 kommentarer:

  1. Snyggt! Bra att du skrev att det fanns en butik i v-ås. Har hört andra pratat om den. Ska göra mig ett besök inom kort :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns ju på nätet också men Change har så konstiga storlekar, dom stämmer inte alls med alla andra butiker :(

      Radera
  2. Ja jag var in på deras sida och fyllde i mått och 70E skulle jag tydligen ha haha. Nej bäst och testa som sagt men läste någonstans att de flesta går med fel storlek. Ska göra mig ett besök på Triumph också men de har ingen butik i v-ås?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag har 70G på denna bh och det stämmer verkligen inte. Nog för att det drar över med sillisar men inte riktigt så..

      Jodå, Triumph finns i Västerås, på stan :)

      En annan butik so du måste besöka är Två systrar. Den ligger ovanför Change i Gallerian. Bara märkesunderkläder och systrarna som jobbar där är underbart trevliga.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)