30 januari 2015

Det blev en ganska strulig morgon..

Vi kom hemifrån en kvart för sent, det var riktigt jobbigt att kliva upp idag. Jag bad Mr. Engström släppa av mig på stan, när jag skall gå och köpa min morgonkaffe inser jag att jag inte har något kort med mig. (Jag och Mr. Engström delar på mitt kort just nu eftersom hans har blivit avmagnetiserat) och innan mötet igår gav jag honom kortet.
Mitt andra kort ligger hemma, jag fick ett nytt eftersom datumet var på väg att gå ut och det kortet har legat i nån låda hemma i typ ett halvår, jag tror inte ens att jag har tagit upp det ur kuvertet.

Så halv åtta stod jag pank och frös på stan i Västerås, jag borde kanske ha slagit mig ner och tiggt för att åtminstone fått ihop till en kaffe? Jag ringde Mr. Engström och förklarade läget och som vanligt kom han till min räddning <3
Vi passade på att äta frukost tillsammans och prata om kvällens bravader. Han åkte tillbaka till jobbet och jag är just nu på biblioteket. Om ett par timmar skall jag gå till hotellet och lämna väskan (och förhoppningsvis få checka in). Sedan måste jag till turistbyrån och hämta biljetterna till ikväll, det måste jag göra innan klockan två.

Trevlig fredag förresten :)

2 kommentarer:

  1. Trevlig Fredag. Om den börjar sådär krångligt så kan den bara bli bättre :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)