28 januari 2015

En dag i Fagersta

Idag har jag tillbringat dagen i Fagersta, kom dit tidigt på morgonen och åkte hem vid 17-snåret. Jag har varit hemma hos Michael och Catarina och oj vad skoj vi haft. Vi har ätit frukost tillsammans, fikat och lunchat. Skrattat, skvallrat och snokat på folk på Internet, herre jösses vilka människor det finns..
Brorsan hann jag tyvärr bara träffa en halvtimme eftersom han jobbade. Men han var supersnäll och följde med mig ända till tåget :)

Här är deras sötnosar:

3 kommentarer:

  1. <3
    Miicke sa när han kom hem att han ville vänta tills ditt tåg kom, för det var så mycket skumt folk i krokarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad gulligt!
      Men tåget kom typ på en gång jag gick upp på perrongen så det var ingen fara.

      Det var värre på stationen i Västerås, där är det fan inte roligt att sitta ensam på kvällstid.....

      Radera
    2. Nä, usch jag förstår det. Jag tycker det är läskigt på Västerås station även på dagarna :O

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)