29 januari 2015

Torsdag

Eftersom jag haft två planerade ärenden/möten i Västerås idag som jag vetat om ett tag så blev jag extra glad när jag såg att Hennes & Mauritz hade vip-morgon. Passade ju perfekt så slapp jag sitta och frysa på stationen till nageltiden jag hade klockan tio. Skulle gå in och anmäla mig igår kväll men det var tydligen försent, envis som jag är stod jag utanför entrén halv åtta i morse och det var inget problem att komma in. Behövde bara visa upp mitt klubbkort, någon frukost snodde jag däremot inte för någon stackare.

Mr. Engström slutade tidigare idag eftersom ett av mötena gällde oss båda. Vi har ganska precis kommit hem och det har varit en riktigt bra dag. Verkligen riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)