14 februari 2015

Ansiktsvatten | Toner

Micellar cleansing water från L'oréal.
Den här är min näst bästa eftersom den till och med tar bort mascara lätt som en plätt. Mascara som i annat fall är det tråkigaste och jobbigaste som finns att tvätta bort. Men inte nu längre :)

Pure & clean revitalizing face toner från Kueshi
Denna har jag bara testat några gånger eftersom jag har så många andra. Den luktar ljuvligt och man känner sig riktigt fräsch i huden efteråt :)
Visibly clear blackhead eliminating från Neutrogena
Det här är min absoluta favorit och har varit det ända sen den kom ut på marknaden, Den är riktigt stark och stramar verkligen upp huden. Tar bort alla orenheter på ytan i ett nafs. Den går inte att använda runt ögonen eftersom den är för stark.

Matt touch pore-tightening toner från Lumene
Den här använde jag ganska flitigt ett tag tillsammans med min Hydra matte lotion från Clarins. Allt för att inte vara blank i ansiktet.. Men nej, jag tycker inte att man blir mattare av denna toner. Jag använder den ändå för den är behaglig mot huden.

Perfecting toning lotion från Yves Rocher
Den här är också bra, den är inte flytande utan i gelform och luktar banan. Den är riktigt bra om jag är supertorr i ansiktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)