28 februari 2015

Daisy från Marc Jacobs

Det blev inte det parfymköp jag hade planerat..
Mr. Engström tyckte att jag luktade mögel när jag hade Thierry Mugler's Angel på mig :(
Jag tänkte först köpa den ändå, försöka få honom att vänja sig vid den och helt plötsligt tycka om doften (jo, tjena liksom..) men nej, jag vill ju inte att min man skall tycka att jag luktar möglish så det fick bli en annan.

Istället köpte jag Daisy från Marc Jacobs, jag gillar den starkt och det gjorde även Mr. Engström.

4 kommentarer:

  1. Den flaskan var ju ännu finare än Angel.
    Ingen hit direkt om ens Make tycker man luktar mögel :D

    SvaraRadera
  2. Bara skojsa älskling! Den luktar jättegott och passar dig väldans bra, min lilla doftis.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)