31 mars 2015

Matis Réponse Jeunesse & Réponse Pureté

Jävlar vad bra förpackningarna matchar med min nya bakgrund!
Essential cleansing foam
Rengöringsfoam som effektivt avlägsnar makeup och samtidigt vårdar och bevarar hudens spänst. Skölj av med vatten.
AvantAge normal/blandhud
Förebygger aktivt rynkor, förlorad elasticitet och annat åldrande hos huden med två nyskapande växtkomplex som är unika för Matis. Minskar påfrestningar i huden och motverkar hudirritationer. Ger intensiv och långtidsverkande fukt och stärker hudens skyddsbarriär.
Pure lotion
Milt ansiktsvatten i sprayform. Verkar bakteriereglerande och motverkar grova porer. Tillför fukt och har en lugnande, mattande och uppfriskande effekt.
Åh, vad jag är glad att jag unnade mig dessa produkter!
Kommer enbart använda dessa nu så jag hoppas att mina linjer i pannan försvinner på ett kick! (jag är yttorr, har haft dessa linjer i drygt ett år nu) Och som dom doftar, underbart! Skulle gärna använda produkterna flera gånger per dag eftersom dom luktar så gott, tyvärr blir det väldigt dyrt då!

1 kommentar:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)