27 april 2015

Bokat biljetter & Snart nya naglar

Fy fan vad det var svårt att kliva upp i morse, vi hade ställt klockan på fem men vi kom knappast upp då, haha..
Innan vi kom iväg så bokade Mr. Engström biljetter till Skogsröjet, vi behövde inte fundera särskilt länge.. Det är många bra band och det ville vi inte missa. Vi köpte VIP-biljetter så vi kommer in backstage också :) Vi tog en biljettförsäkring om vi skulle få förhinder, då får vi alla pengar tillbaka. Det händer ju en del i mitt och Mr. Engströms liv just nu så vi vet inte riktigt hur det kommer se ut några månader framåt.
Nu sitter jag och fikar på Coffehouse by George, har inga planer på att förflytta mig förrän det är dags att gå hem till Amanda och få mina naglar fixade. Skall googla lite nagelinspiration även fast jag har en skapligt klar bild över hur jag vill att dom skall se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)