19 april 2015

Dag 4 med Crest whitestripes

Dag 4 med tandblekningen idag och 10 dagar kvar. Jag har remsorna på i en halvtimme enligt anvisningarna. Mellan blekningarna varvar jag med två olika tandkrämer, Pepsodent white now triple power gold är min favorit för den är lila-blå. Och precis som silverschampo tar bort gula skiftningar i håret tror jag stenhårt på att denna gör likadant för tänderna :)
Jag behövde inte vänta med att börja bleka innan jag hade varit hos tandläkaren eftersom den tanden jag har hål i sitter långt bak och dit når inte ens blekningen. Och ivrig som jag är ville jag komma igång på en gång! Två timmar efter blekningen får man inte äta någonting med mycket färgpigment för då kan det lämna fläckar på tänderna och det vill jag ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)