14 april 2015

Det där med att skrämma upp sig själv..

Vi såg en asbra film igår kväll, den var så sjukt spännande och jag var rädd typ hela tiden. Det var ingen vanlig slask-skräckfilm utan mer åt det spännande hållet. Det liksom kröp i kroppen under hela filmen. Nu ångrar jag att vi kollade på den för imorgon åker Mr. Engström bort i jobbet och jag blir ensam hemma hela mörka kvällen och natten :(
Jag får kolla på något kärleksdravel ikväll, eller en komedi kanske så jag bli lite avslappnad. Inga mer skräckfilmer förrän Mr. Engström kommer hem igen och kan skydda mig mot allt ont.

4 kommentarer:

  1. Vi ska åka och gratta Leo i dag 60 år blir han.
    Du ska inte titta på sådana rysligheter när du blir ensam.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag mailade honom på förmiddagen och gratulerade, hoppas ni får det trevligt :)

      Radera
  2. Vi ska åka och gratta Leo på 60 års dagen.
    Du ska inte titta på sådana rysligheter när du ska vara ensam.
    Det var inget fel på katten hon är bara en liten sort.
    Ha det bra och hälsa gubben

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har du lämnat tre kommentarer som nästan är likadana, vet inte varför..?
      Jag måste godkänna dom innan du ser dom, så att du vet :)

      Vad bra att det inte var någon fara med missen.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)