17 april 2015

Fredag

Jag har haft en bra dag, tillbringat nästan hela dagen hos Isabella, vi har skvallrat, fikat och gått en snabbsväng på stan. Det var så behövligt att komma hemifrån, jag är ju inte så bra på att komma ut bland folk. Nästa vecka skall jag till Västerås en dag, skall träffa en förhoppningsvis ny vän, det skall bli riktigt roligt.

Nu sitter jag på biblioteket i Sala och inväntar skjuts hem. Men eftersom jag vet vad Mr. Engström skall göra efter jobbet så blir det nog inte än på ett tag..

Sent igår kväll fick jag ett hemskt mail, jag lovar, hjärtat stannade till i bröstet på mig när jag såg orden. En släkting hade blivit akut sjuk och skall opereras idag. Väntar på besked om hur det har gått. Fy fan vad livet är skört och jag hoppas så himla mycket på goda besked, att allt har gått bra och att livet kommer bli detsamma som det alltid varit för personen.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)