21 april 2015

Ingen tatueringstid & En ny bekantskap

Idag var jag in till Bluebird för att boka en tatueringstid. Johanna som har tatuerat mig förut hade inga tider förrän september eller oktober! Men åh, jag som ville ha hela armen färdig nu till sommaren. Födelsedagspengarna bränner i fickan kan jag tala om, nästan så det går hål på brallorna.. Det finns två till som tatuerar där, jag skall kolla in deras stilar på Instagram och se om jag kanske går till någon av dom.

På förmiddagen träffade jag Lina, en tjej som jag fick kontakt med förra veckan. Hon var supertrevlig och hade en sjukt söt dotter på tio månader med sig. Vi tog en fika, gick på stan och satt i Vasaparken och pratade. Jag tror att vi båda tyckte att det kändes bra så förhoppningsvis kommer vi ses igen :)

Nu skall jag snart åka hem, skönt!

3 kommentarer:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)