21 maj 2015

Det löste sig

Imorgon på förmiddagen har jag två möten i Västerås, tänkte tillbringa dagen på stan efteråt och vänta till Mr. Engström slutade jobbet. Det är bara det att Mr. Engström skall på middag efter jobbet och är inte färdig förrän någon gång på kvällen, ganska sen kväll. Jag ringde till mina parents och frågade om jag kunde tillbringa dagen hos dom men dom skulle åka bort :(
En lite längre tågresa bort fick det bli, jag skall nämligen åka till Micke och Catta och tillbringa dagen och kvällen med dom, skall bli riktigt trevligt!

Har precis plockat ihop några tomma Glossyboxar som jag inte har plats för längre, har lovat Catta dom :) Bra att ha grejer i men jag börjar få för många, står bara och samlar damm.


2 kommentarer:

  1. Jag hade glömt bort boxarna, så det ska bli skoj. Och jättetrevligt att få träffa dig igen. Ses imorgon. Nu är det dags för mig att slå ihop mina blå.

    SvaraRadera
  2. Va bra att det ordnade sig vi ses efter våran hemkomst

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)