26 maj 2015

Glossybox | Maj (summer countdown)


Intense nourishing body care & argan oil | Laino
Aloe vera moisturizing gel | Être Belle Cosmetics
Permanentfärg för ögonbryn | Coloran
Nailpolish, top coat mat | Make Up Store
All you need is me | True Organic Of Sweden

200:- rabatt på bestsecret.se (bonus)

Nja vet inte riktigt, inte så vidare nöjd med månadens box.. Nagellacket är jag eld och lågor över, ett matt topplack. Älskar matta naglar! Ögonbrynsfärgen kommer jag nog inte använda eftersom jag redan har svarta ögonbryn, ingen mening att färga dom då.

4 kommentarer:

  1. Väntar fortfarande på min box :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den borde ju dyka upp nu! Såå tråkigt att vänta, haha!

      Radera
    2. Ja, jag haffar snart brevbäraren utanför dörren och ställer till en scen :D

      Radera
    3. Haha, det vore en syn!

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)