22 maj 2015

Hemma igen

Jag har haft det så himla bra idag, shit vad trevligt jag haft. Var ju hemma hos Micke och Catta och umgicks, deras vän Tommy var också där, det var riktigt trevlig att träffa honom. Hoppas på många fler kvällar tillsammans med dom, både där och hemma hos oss :)
Till middag bjöds det på hemmagjorda fyllda hamburgare på nötfärs, åh herre jävlar vad gott det var! Jag och Catta var inte med och grillade i det kyliga vädret, ni ser ju vad karlarna fryser, trots en öl i handen.. :) Och nej, katten äter inte hamburgare!
Nu sitter jag och kollar på Sunset beach och dricker ur en slatt vin som stått i kylen i några veckor. Det kunde ju ha smakat bättre men vad fan gör man inte.. Fick ett väldigt tråkigt "besked" ikväll så jag dränker sorgerna.. typ..

1 kommentar:

  1. Ja, visst var det trevligt :)
    Vilket snyggt glas du har vinet i :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)