18 maj 2015

Måndag

Jag har haft en bra förmiddag tillsammans med Sandra. Hon mötte upp mig på stationen tidigt i morse, vi satte oss inne på Espresso House och fikade och pratade. När affärerna snart skulle öppna knallade vi upp mot stan och gick i lite affärer. Sedan blev det ytterligare en fika, den här gången på Café Gränden och jag måste nog säga att där smakade jag den godaste vita moccalatten ever! Jag ville ha en koffeinfri men dom hade inte koffeinfritt kaffe där så det fick bli en svagare variant. Himmelskt god!

Klockan 13 var jag på KC och satt på en föreläsning i drygt två timmar. Jag är sjukt trött nu, fy fan vad trött jag är. I morgon skall jag hem till Isabella, vi skall tillbringa hela dagen tillsammans, skall bli riktigt skoj :)

6 kommentarer:

  1. Ville bara tala om att vi åker till solen den 30 maj 14 dagar.
    Kul med nya kontakter ha det bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh vad fuskigt!! Fy fan vad skööönt!
      Turkiet eller?

      Radera
  2. Ja turket.
    Ni får plantorna när vi kommer hem då har dom vuxit till sig. För kallt om nätterna ännu.

    SvaraRadera
  3. Vad skoj med nya vänner :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)