24 juni 2015

Glossybox juni (by carolina gynning)

Re-shaper | Sebastian Professional
Botanical colour nail polish | Yves Rocher
Wonderland jewelry tattoos | Lulu DK
Tints & sass | Elizabeth Mott
Eye shadow, Man eater | Medusa's Make-Up

25% rabatt på elizabethmott.com (bonus)
2 månaders gratis Viaplay (bonus)
20% rabatt i Carolina Gynnings webshop (bonus)

Detta kan vara den sämsta boxen ever, jag som var så pepp inför den här :(
Nä, nu är det jag som går in på Glossyboxs hemsida och avslutar min prenumeration, använder inte ens hälften av grejerna jag får och jag är inte intresserad längre.
Skall samla ihop en del produkter och göra en giveaway så håll utkik ni som är intresserade :)

1 kommentar:

  1. Kan tänka mig att man tröttnar efter ett tag och produkterna samas på hög. Få se vad min box innehåller nästa gång.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)