19 juni 2015

Idag inviger jag min nya kavaj

Den här köpte jag för typ en månad sedan men har ännu inte kunnat använda den, jag går liksom fortfarande i min höstjacka!
Idag tänker jag ha på mig den på kryssningen, har inte bestämt om jag skall ha den på väg till hamnen också. Skulle helst bara vilja ha den men tror inte jag klarar mig utan jacka :( Vill nämligen inte packa ner den eftersom den var asjobbig att få någorlunda slät. Supertunt tyg.
Jag hittade den på New Yorker för bara 199 kronor. Fanns i tre färger och jag hade lätt köpt två stycken om det funnits i min storlek, det här är Medium och jag tycker den är lite stor. Jag slog till på den ändå för kavajer utan axelvaddar är fan inte lätta att hitta!
Älskar detaljerna på baksidan, en dragkejda i guld på varje sida. Passar asbra till blå jeans.

2 kommentarer:

  1. Ritch ratch i all hast kavajen brast

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jävla skit-helvetes-jävla-cp-dåliga-kvalitet på kavajen!

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)