30 juni 2015

Top coat mat 001 | Make Up Store

Jag fick ju ett matt överlack från Make Up Store i en Glossybox för en eller två månader sedan. Jag har inte provat det eftersom jag haft så bling-blingiga naglar men nu letade jag fram det, trodde att det skulle passa bra på mina senaste naglar och jag hade rätt. Riktigt snyggt med matta naglar! Denna produkt ligger lätt på topp-3-listan från Glossybox.
Jag var och fick naglarna fixade för bara 13 dagar sedan och ändå denna jätteutväxt! Det måste bero på årstiden, att det är varmare eller nått och dom växer snabbare.. En gång i månaden fixar jag naglarna och denna gång kommer garanterat några naglar lossna innan jag skall tillbaka. Jag är alldeles för snål för att gå ytterligare en gång, en gång i månaden är lyx nog för mig. Om några lossnar så tar jag nog bort alla och kör på ett nytt set och en ny design. Måste boka en tid snart för jag gjorde inte det när jag var där sist. Nu måste jag bara klura på hur festival-naglarna skall se ut. Åh vad jag längtar tills vi skall åka på festival!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)