19 juli 2015

Åker till Västerås i morgon

I torsdags hade jag ett möte med min coach på Kunskapscompaniet, det hade jag helt glömt bort att skriva in i min kalender så jag låg och sov så gott när hon messade och frågade var jag var. Därför måste jag åka dit i morgon för att boka en ny tid, efter det blir det bibliotekshäng i Västerås.
Nu är det bara tre veckor till som jag är inskriven hos KC, har det varit till någon hjälp då? Jo men absolut, det har det faktiskt. Jag tror knappast att jag hade valt denna utbildning och till och med skickat in en ansökan om det inte vore för dom. När jag kom dit första gången så var det en helt annan utbildning jag var intresserad av, den var jag tyvärr inte behörig att söka så då struntade jag i den. Att läsa upp gamla gymnasiebetyg finns inte på kartan, usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)