25 juli 2015

Det blev inläggning igen

Har verkligen mått kasst i dag, just nu känner jag mig mycket piggare.
Jag har haft väldigt hög feber, tryck över bröstet så ett EKG togs, tack och lov visade det inget särskilt. Jag får syrgas som tar bort hjärtklappningen, så skönt! Och antibiotika via dropp på grund av infektionen efter operationen så det är nog snart lugnt. 
Har nyss varit nere på akutröntgen så nu ligger jag och är nervös över vad det skall visa. Det hänger nämligen på bilderna om det blir ytterligare en operation eller inte. Håll tummarna för mig, jag vill verkligen inte öppnas upp igen!


4 kommentarer:

  1. Krya på dig lilla gumman älskar dig

    SvaraRadera
  2. Åh kram till dig!
    Håller tummar för att du slipper op.

    SvaraRadera
  3. Krya på dig. Hoppas du mår bättre nu.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)