23 juli 2015

Glossybox juli (the travel edition by Jamie Lee Reardin)

När jag kom hem från sjukhuset i dag låg det en Glossybox i brevlådan, jag trodde inte att jag skulle få en till efter jag sade upp prenumerationen. Måste kolla upp så det inte kommer en till nästa månad.

Lip pencil, red | Glazel Visage
Micro mint travel case | Plackers
Loose powder eyeshadow | Hot Makeup
Base serum enhancher | Noxidoxi
Lip balm, Délicieuse | Lollipops Paris

Alltså hur många lösa ögonskuggor får man, är ju nästan en i varje box! Jag har inte ens något som fäster skuggan och planerar inte att köpa heller. Det här var en bra färg så denna funkar säkert som highlighter på kindbenen i stället för som ögonskugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)